Quién semus?

El Cantón estremeñu es un proyecto informativo y didáctico entorno a la lengua extremeña, con especial hincapié en la cultura, la historia y el análisis social desde Estremaúra. El objetivo principal de la web es difundir en las redes materiales sobre el idioma y en el idioma, con especial sensibilidad por los intereses de nuestro pueblo. El nombre del sitio es un homenaje al periódico -casi- homónimo de los extremeñistas placentinos a finales del XIX, nos mueve el mismo espíritu y así lo reivindicamos.

La web arrancó en febrero de 2016 con el nombre de Palra estremeñu! de la mano de Juan Francisco Reina, profesor de idiomas, colaborador de Canal Extremadura, divulgador cultural y socio fundador del Órgano de Seguimiento y Coordinación del Extremeño y su Cultura (OSCEC). Lo que comenzó siendo un blog sobre el idioma, hoy es un recurso para extremeñoparlantes y aprendientes que consultan semanalmente cientos de usuarios de dentro y fuera del país.

Si quieres colaborar con publicaciones propias o te interesa saber más, escríbeme a jfrraposo@gmail.com o contacta por redes sociales 😉

***

El Cantón estremeñu es un proyeutu d’informacionis i enseñança a tentu dela luenga estremeña, con hincaera especial ena coltura, la estoria i l’esculcaeru social dendi Estremaúra. La fin prencipal dela web es difundil polas redis materialis alreol dela idioma i ena idioma, con un sentil especial polos enteressis del muestru puebru. El nombri del sitiu es un omenagi al pedióricu -quasi- del mesmu nombri delos estremeñerus prasencianus a caberus del XIX, mos muevi el mesmu espíritu i assín lo revendicamus.

La web aballó en hebreru del 2016 col nombri de Palra estremeñu! dela manu de Juan Francisco Reina, prehessol d’idiomas, calavoraol de Canal Estremaúra, divulgaol coltural i sociu hundaol del Órganu de Siguimientu i Cordinación del Estremeñu i la su Coltura (OSCEC). Lo qu’escomençó huendu un blog sobri la idioma, oi es un recussu pa estremeñupalrantis i deprendientis que se consejan della cientus de vezerus en semana de drentu i ahuera del país.

Si quieris calavoral con pubricacionis propias o t’enteressa de sabel más, escrevi-mi a jfrraposo@gmail.com o atienta polas redis socialis 😉

3 comentarios sobre “Quién semus?

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Salir /  Cambiar )

Google photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google. Salir /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Salir /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Salir /  Cambiar )

Conectando a %s