Quién semus?

El Cantón estremeñu es un proyecto informativo y didáctico entorno a la lengua extremeña, haciendo hincapié en la cultura, la historia y el análisis social desde Estremaúra. El objetivo principal de la web es difundir en las redes materiales sobre el idioma y en el idioma, con especial sensibilidad por lo que concierne a nuestro pueblo. El nombre del sitio es un homenaje al periódico -casi- homónimo de los extremeñistas placentinos a finales del XIX. Nos mueve el mismo espíritu y así lo reivindicamos.

Esta web arrancó en febrero de 2016 con el nombre de Palra estremeñu! de la mano de Juan Francisco Reina, profesor de ELE y enseñante de estremeñu, divulgador cultural y socio cofundador del Órgano de Seguimiento y Coordinación del Extremeño y su Cultura (OSCEC). Lo que comenzó siendo un blog sobre el idioma, hoy es un recurso para hablantes y aprendientes que consultan semanalmente cientos de usuarios de dentro y fuera del país.

Si quieres colaborar con publicaciones propias o te interesa saber más sobre el proyecto, escríbeme a jfrraposo@gmail.com.

***

El Cantón estremeñu es un proyeutu d’informacionis i enseñança a tentu dela luenga estremeña, en tuviendu hincaera cona coltura, la estoria i l’analís social dendi Estremaúra. La fin prencipal dela web es el difundil polas redis materialis arreol dela idioma i ena idioma, con un sentil especial por tolo tocanti al muestru puebru. El nombri del sitiu es un omenagi al pedióricu -quasi- del mesmu nombri delos estremeñerus prasencianus a caberus del XIX, mos muevi’l mesmu espritu i assina lo revendicamus.

Aquesta web aballó en hebreru del 2016 col nombri de Palra estremeñu! dela manu de Juan Francisco Reina, prehessol d’ELE i enseñanti d’estremeñu, divulgaol coltural i sociu cohundaol del Órganu de Siguimientu i Cordinación del Estremeñu i la su Coltura (OSCEC). Lo qu’escomençó huendu un blog sobri la idioma, oi es un recussu pa palrantis i deprendientis que se consejan dél cientus de vezerus en semana de drentu i ahuera del país.

Si quieris calavoral con pubricacionis propias o t’enteressa sabel más del proyeutu, escrevi-mi a jfrraposo@gmail.com.

L’editol, Juan F. Reina

Deja una respuesta

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Salir /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Salir /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Salir /  Cambiar )

Conectando a %s